Luci
A shining place of italian taste
Now ClosedRestaurant Information
Address
51, Rue Pierre Krier
Opening Time
| 22/06/2026 - 28/06/2026 | |
| Monday: | Closed |
| Tuesday: | Closed |
| Wednesday: | 18:00-21:45 |
| Thursday: | 18:00-21:45 |
| Friday: | 18:00-21:45 |
| Saturday: | 17:00-21:45 |
| Sunday: | Closed |
Delivery Time
| 22/06/2026 - 28/06/2026 | |
| Monday: | Closed |
| Tuesday: | Closed |
| Wednesday: | 18:00-21:45 |
| Thursday: | 18:00-21:45 |
| Friday: | 18:00-21:45 |
| Saturday: | 17:00-21:45 |
| Sunday: | Closed |
Reviews
Pizza is excellent and delivery is super fast, but I think either the people at the restaurant or the delivery drivers don't carry the pizza correctly because the sauce and cheese always spill into the pizza box, so that half of the ingredients end up in the box instead of on top of the pizza - I must have ordered there at least 10 times and it happens every single time. Grateful if that could be addressed. Other than that, no issues.
Pizza magnifique !
Ordered…waiting time then jumped from 50 to 80 minutes…finally went there ourselves…by far the worst pizza I’ve tasted in Luxembourg. The pizza dough was good but burned black.
Order came cold, food was excellent after was reheated.
I ordered for a Diavola but my pizza looks nothing like diavola. Would really appreciate if the restaurant could check whether there is a mistake. I have a picture of the pizza Many thanks
Pâte à pizza trop grasse et lourde à digérer.
Plus jamais je ne commanderai chez eux. J'ai commande la pizza La porca porcina qui comme son nom l'indique est avec de la pancetta et ben non j'ai eu le droit à la version végétarienne, sans parler de mon supplément œuf à 2 Euro qui n'était même pas présent. La j'appelle le resto qui me dit que pour ma prochaine commande j'aurai le droit à une pizza gratuite, vu mon immense déception et le prix payé pour une pizza banale je ne suis pas prés d'y revenir.
Good
Where is my food?
Net gutt! Vill, vill ze deier. 22 Euro fir eng Kanner Portioun Nuddelen? Dann muss Qualiteit super Sinn. Mee leider ass eis all schlecht nom iessen. Leider e no go!!!!
